وزراي احمدي‌نژاد كه بيكار نيستند!/ دولت دیر بجنبد چپ و راستش می کنند/ زیرپوست فیش‌های نجومی

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

ما با ولایت زنده هستیم

سه شنبه 29 تير 1395

وزراي احمدي‌نژاد كه بيكار نيستند!/ دولت دیر بجنبد چپ و راستش می کنند/ زیرپوست فیش‌های نجومی

به گزارش نامه نیوز، روزنامه های صبح امروز در مطالب و گزارش‌های خود به موضوعات مهم روز کشور پرداخته‌اند.

روزنامه وطن امروز در گزارشی تحت عنوان مشاهده واقعیتِ دولت در کرمانشاه به سفر اخیر روحانی به کرمانشاه پرداخت و نوشت: اینها بخشی از واکنش حسن روحانی به شعارهای صنفی و مطالبات مردمی بود که در جریان سفر استانی دولت در ورزشگاه نسبتا خالی کرمانشاه طرح می‌شد. اتفاقی که در سفر‌های استانی قبلی دولت هم بویژه در سال اخیر رخ می‌داد اما این‌بار بی‌سابقه بود. همچنین روحانی 2 سال پس از اعلام خبر عبور کشور از رکود در حرم رضوی باز هم قول داد کشور این بار از رکود عبور می‌کند، همچنین روحانی در آستانه 3 سالگی دولتش همچون سفرهای تبلیغاتی زمان انتخابات صحبت کرد و گفت دولت باید به اقتصاد رونق ببخشد و معضل بیکاری را حل کند.

روزنامه کیهان با پرداختن به حوادث اخیر ترکیه در مطلبی تحت عنوان سونامی اخراج در ترکیه/ اردوغان تصفیه ده‌ها هزار نفری را کلید زد می‌نویسد: عده‌ای از ساختگی بودن کودتا سخن گفته‌اند و عده‌ای دیگر معتقدند اردوغان از کودتا خبر داشت اما می‌دانست که کودتایی ضعیف است بنابراین با سکوت در برابر اجرای آن فرصت سرکوب گسترده‌ای را به دست آورد. برخی  حتی معتقدند  کودتایی واقعی در ترکیه رخ داد و «اردوغان» را تا مرز برکناری از قدرت پیش برد. واقعیت این کودتا هر چه که بود تنها زمان آن را مشخص خواهد کرد اما آنچه قطعی است و اختلافی هم در آن نیست آن است که این کودتا فرصتی بی‌نظیر برای تصفیه حساب‌های بی‌سابقه داخلی در اختیار «اردوغان» قرار داده است.

روزنامه ابتکار در یادداشتی با عنوان نتایج نامزدی احتمالی احمدی نژاد در انتخابات 96 می‌نویسد: پاسخگویی به انتقادها در مورد عملکرد دولت‌های نهم و دهم، فسادهای کشف شده مرتبط با این دوره هشت ساله و حمله متقابل به دولت روحانی در قالب مناظره‌ها و سخنرانی‌های انتخاباتی از دلایل تمایل احمدی‌نژاد به کاندیداتوری مطرح شده است. با این همه برخی معتقدند که حتی در صورت کاندیداتوری احمدی‌نژاد، با توجه به پرونده‌های وی در دستگاه قضایی – که البته روند پیگیری آن‌ها بسیار کند انجام می‌شود – ، عملکرد ضعیف و پرانتقادش و البته رفتارهایش در برابر رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی – مثل ماجرای قهر و خانه‌نشینی 11 روزه و انتخاب اسفندیار رحیم مشایی به عنوان ریاست دفتر خود پس از توصیه به عدم انتخاب وی برای معاونت اول ریاست جمهوری – می‌تواند باعث رد صلاحیتش شود.

آرمان در مصاحبه ای با مصری در خصوص تشکیل اتاق فکر علیه روحانی با تیتر وزراي احمدي‌نژاد كه بيكار نيستند! نوشت: من اين حرف را ناشي از توهم مي‌دانم، چراكه وزراي دولت قبل چه نيازي دارند كه بروند اتاق فكر تشكيل دهند؟! ضمن اينكه بي‌كار هم نيستند كه دست به اين كارها بزنند.

اعتماد نیز در مصاحبه‌ای با حسن بیادی تحت عنوان حضور همزمان قالیباف و احمدی نژاد در انتخابات 96 /قاليباف در مقابل احمدي‌نژاد هيچ نگراني ندارد نوشت: بیادی معتقد است آقاي احمدي‌نژاد اعتقاد و نيازي به حمايت باندهاي اصولگرايي ندارد. او معتقد است كه پايگاهي مردمي دارد و اگر به صورت مستقل به سمت آنها برود راحت‌تر مي‌تواند در انتخابات شركت كند. همچنين به اين دليل مستقل شركت مي‌كند كه بتواند در صورت پيروزي دولتش را هم مستقل بچيند. بخشي از اصولگرايان و خصوصا تندروها به احمدي‌نژاد اعتقاد دارند.

روزنامه آرمان در گزارشی دیگر با تیتر دولت دیر بجنبد چپ و راستش می کنند نوشت: اصلاح‌طلبي كه نتواند ايده‌سازي، سياست‌سازي، تئوري‌سازي و مكتب‌سازي كند كه اصلاح‌طلبي نيست. اصلاح‌طلبي كه تنها در بزنگاه‌ها به فكر آرايش سياسي و رقابت با رقيب خود باشد و تنها به اين بينديشد كه چگونه بايد بر رقيب خود پيروز شود كه اصلاح‌طلبي نيست. ما نبايد اجازه بدهيم اصلاح‌طلبي از درون تهي شود و تنها نامي از آن باقي بماند. » جملات بالا سخنان دكتر محمد رضا تاجيك تئوريسين برجسته جريان اصلاحات  است.

روزنامه دنیای اقتصاد با پرداختن به موضوع جنجالی فیش‌های حقوقی در مطلبی با عنوان زیرپوست فیش‌های نجومی نوشت: برخی صاحب نظران با استناد به مساله فیش‌های حقوقی و ریشه دار بودن این موضوع در فضای اقتصاد ایران اعتقاد دارند:در ساختار اداری اقتصاد ایران تفکری ریشه گرفته که به‌جای ریل‌گذاری روند‌های توسعه‌ای و رقابتی کردن فضا،از طریق اشکال نوین انحصار و سوداگری اقدام به مصادره شخصی منابع عمومی کرده‌اند. به همین دلیل تلاش‌های صورت گرفته در ادوار مختلف برای رقابتی شدن اقتصاد ایران و حرکت به سوی وضعیت مطلوب خلاقانه از سوی این تفکر تخریب شده است. به همین واسطه نیز بخشی از نخبگان فکری و ابزاری معتقدند مساله فیش‌های حقوقی به سبب عوارض و واکنش‌هایی که در سطح مسوولان و جامعه برانگیخته می‌تواند برهه‌ای سرنوشت ساز برای شناخت دقیق این عارضه و برخورد ریشه‌ای با هدف رفع آن بود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:










نوشته شده توسط محمد زمانی در ساعت 16:37

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : mohammad24z@chmail.ir


اگه دوست داری وبلاگ بسازی کلیلک کن
ردیاب ارزان ماشین
جلو پنجره جک جی 5

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان ما با ولایت زنده هستیم و آدرس velayat-velayat92.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::